1 Gelijk aan de groei van de stad is er in alle wijken steeds meer passend aanbod van diverse creatieve makers en culturele instellingen [kopie]
Landelijke positie als aantrekkelijke stad op grond van cultureel aanbod
3 ( 2009)
2
2
2
2
2
Oorsprong
Programmabegroting 2012
Toelichting
Doel is om met een veelzijdig, artistiek interessant aanbod de huidige landelijke positie als aantrekkelijke stad op grond van cultureel aanbod te behouden.
Bron
Atlas voor Gemeenten
Analyse
Het streven is om de landelijke positie als aantrekkelijke stad op grond van cultureel aanbod te behouden.
Percentage Utrechters dat cultureel aanbod waardeert op stedelijk niveau
85% ( 2009)
85%
>85%
>87%
>87%
>87%
Oorsprong
Onbekend
Toelichting
Doel is om met een veelzijdig, artistiek interessant aanbod de waardering van het cultureel aanbod op stedelijk niveau op het streefpercentage te houden.
Bron
Inwonersenquête
Analyse
Het streven is om het percentage Utrechters dat cultureel aanbod waardeert op stedelijk niveau in stand te houden.
Percentage Utrechters dat cultureel aanbod waardeert op buurtniveau
49% (2019)
48%
>60%
>65%
>65%
>70%
Oorsprong
Onbekend
Toelichting
Betreft het percentage Utrechters dat cultureel aanbod waardeert op buurtniveau.
Bron
Inwoner-enquête
Analyse
Het streven is dat het percentage Utrechters dat cultureel aanbod waardeert op buurtniveau minstens op het niveau van voor de coronacrisis uitkomt.
2 Een breed publiek uit Utrecht en daarbuiten neemt actief deel aan en bezoekt het culturele aanbod in de stad
Percentage Utrechters dat minstens 1x per jaar een culturele activiteit bezoekt
87%(2009)
73%
>90%
>90%
>90%
>90%
Oorsprong
Onbekend
Toelichting
Doel is met een gevarieerd aanbod in de stad een breed, divers, samengesteld publiek te laten deelnemen aan culturele activiteiten. Het percentage Utrechters dat minstens 1x per jaar een culturele activiteit bezoekt geeft hier mede een indicatie van.
Bron
Inwonersenquête
Analyse
Het streven is dat het percentage Utrechters dat minstens 1x per jaar een culturele activiteit bezoekt minstens op het niveau van voor de coronacrisis uitkomt.
Aantal bezoekers aan gesubsidieerde instellingen (in miljoenen)
1.8 (2009)
0,7 miljoen
> 2,9 miljoen
>2,8 miljoen
>3,0 miljoen
>3,1 miljoen
Oorsprong
Onbekend
Toelichting
Doel is met een gevarieerd aanbod in de wijken en in de stad, een breed, divers, samengesteld publiek in Utrecht te laten deelnemen aan Culturele activiteiten. Het aantal bezoekers aan gesubsidieerde instellingen geeft hier mede een indicatie van.
Bron
Jaarverslagen
Analyse
Het streven is dat het aantal bezoekers aan gesubsidieerde instellingen minstens op het niveau van voor de coronacrisis uitkomt.
Deze pagina is gebouwd op 06/30/2023 00:16:53 met de export van 06/29/2023 23:52:20